تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 87

کد 2284

از {{model.count}}
1,252,350 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه ویلایی با تراکم بالا و بافته شده با استفاده از رنگ ها و نقش های متنوع، یک قطعه هنری زیبا و منحصر به فرد است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی مدرن ماشینی بافته شده است که تضمین کننده دقت بالا در جزئیات طرح و کیفیت بالای فرش است. ابعاد این تابلو فرش 120 در 70 سانتی متر می باشد و رنگ قاب آن قهوه ای می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 87 دارای بافتی با کیفیت به معنای یکنواختی در بافت و عدم پرز گذاری است که باعث ظاهر زیبا و مرتب تابلو می‌ شود. رنگ های زنده تابلو، زندگی و احساس انرژی مثبت را به داخل فضا می‌ آورد. از طرح خانه ویلایی نیز می‌ توان به عنوان یک انتخاب شیک و الهام‌ بخش برای تزئین داخلی استفاده کرد. برای افزایش جذابیت این تابلو، از رنگ‌ های مختلف و نقش‌ های متنوع در بافت استفاده شده است.

رنگ‌ های زیبا و زنده مانند سبز، آبی، قرمز و زرد در این تابلو به کار رفته‌ اند. همچنین، نقش‌ های متنوعی از جمله گل‌ ها و درختان در بافت تابلو قرار داده شده است که به تصویر طبیعت و زیبایی منظره اضافه می‌ کند. تابلو فرش ماشینی به دلیل استفاده از الیاف مصنوعی مانند پلی استر، مقاوم در برابر سایش و کثیفی است. با این حال، برای حفظ طول عمر و زیبایی تابلو، توصیه می‌ شود از شستشو و نظافت مناسب استفاده کنید و در صورت لزوم، از روش‌ های شستشوی مناسب استفاده کنید. 

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...