تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 92

کد 2326

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه ویلایی با تراکم بالا و تصویر با کیفیت، یک قطعه هنری زیبا و شگفت انگیز است که می‌ تواند به دکوراسیون داخلی فضای شما جذابیت و زندگی ببخشد. این تابلو فرش ماشینی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، بافته شده است و به صورت دقیق و با جزئیات بسیار روشن، طرح خانه ویلایی را به نمایش می‌ گذارد.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 92 با استفاده از نخ پلی استر، یک گزینه عالی برای استفاده در داخل خانه یا محیط های تجاری است. نخ پلی استر مقاومت بالا و قدرت پایداری را به این تابلو می بخشد و باعث می شود که آن در برابر سایش و فشار مقاومت کند. از ویژگی های منحصر به فرد این تابلو می توان به قابلیت شستشو آسان آن اشاره کرد. با توجه به استفاده روزانه از تابلوی فرش ماشینی، این قابلیت بسیار مهم است. شما می توانید تابلوی فرش را با استفاده از آب ولرم آن را شستشو دهید و به راحتی از لکه ها و آلودگی های روزمره آن خلاص شوید. طرح خانه ویلایی در تابلو فرش ماشینی به فضا احساس لوکس بودن و شیکی را القا می‌ کند.

این طرح شامل نقشه و طرحی از یک خانه ویلایی با جزئیات زیبا از نمای خارجی و باغ تزئین شده است که به فضا زیبایی و طراوت می‌ بخشد. قاب PVC در تابلو فرش ماشینی، آن را در برابر ضربات و خراش‌ ها مقاومت بیش تری می‌بخشد و همچنین آن را در برابر رطوبت و خطرات خارجی محافظت می‌ کند. در نهایت، تابلو فرش ماشینی با نخ پلی استر و قابلیت شستشو آسان، یک گزینه عالی برای استفاده در خانه یا محیط های تجاری است. با انتخاب این تابلو می توانید از زیبایی، مقاومت و راحتی استفاده برخوردار شوید.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...