تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 63

کد 2004

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه و برکه یکی از تابلو فرش های زیبا با جلوه طبیعی است که می توانید با استفاده از آن طرح و نمای زیبا و دلنشینی را مهمان مکان های مورد نظر خود از جمله منزل، محل کار، مکان های سنتی و مدرن و هر گونه مکان مورد نظر دیگری دهید. در بافت این تابلو فرش از رنگ و نقش های زیبا و متنوعی استفاده شده است.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 63 می‌ تواند به عنوان یک قطعه دکوراسیونی زیبا و جذاب در داخل خانه شما قرار گیرد. الیاف پلی استر به دلیل ویژگی زیادی که دارند، مورد استفاده در صنعت فرش بافی قرار می گیرند. این الیاف مستحکم و مقاوم در برابر سایش و پوسیدگی هستند و به راحتی قابل شستشو و نگهداری می باشند. همچنین، این الیاف ضد آب و ضد حساسیت هستند و قابلیت حفظ رنگ خوبی دارند. از جمله ویژگی‌ های برجسته تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه و طرح منظره خانه و برکه متراکم و با جزئیات دقیق طرح می‌ توان به زیبایی ظاهری، دوام و پردازش دقیق انتخاب و اشاره کرد.

با استفاده از الیاف با کیفیت برای تولید این تابلو فرش، جزئیات طرح به طور دقیق به نمایش در می‌ آید و به تابلو فرش زیبایی و شکوه بیش تری می‌ بخشد. استفاده از قاب MDF در تابلو فرش ماشینی دارای بسیاری از مزایاست. MDF یک نوع چوب مصنوعی است که دارای ویژگی‌ های مقاومتی بالا است. این قاب‌ ها معمولاً مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف از جمله سرما و گرما هستند و نسبت به تغییرات دما مقاوم می‌ باشند. این به این معنی است که تابلو فرش شما با قاب MDF می‌ تواند در محیط‌ هایی با درجه حرارت بسیار بالا یا پایین بدون تغییر شکل، خرابی و شکستگی قرار بگیرد.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...