تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 64

کد 2005

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه و برکه یکی از زیباترین تابلو فرش هاییست که می توانید با استفاده از آن فضایی زیبا و دلچسب را به مکان مورد نظر خود اعم از منزل (اتاق نشیمن و سالن پذیرایی)، محل کار، مکان های سنتی و مدرن و هر گونه مکان مورد نظرتان هدیه کنید. رنگ غالب استفاده شده در این تابلو فرش سبز می باشد و به همین دلیل آرامشی خاص را به فضا می دهد.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 64 ساخته شده با بهترین نخ جنس پلی استر و با قاب ضد ضربه، یک تابلو فرش بسیار زیبا و با کیفیت است. استفاده از الیاف و مواد با کیفیت بالا در تولید این تابلو فرش ماشینی، به شما امکان می‌ دهد از طراحی منحصر به فرد و بسیار با کیفیت طرحخانه و برکه لذت ببرید. الیاف با کیفیت بالا از جمله نخ پنبه، پلی استر و اکرلیک می‌ توانند جزئیات دقیق و طرح منحصر به فرد را به خوبی نشان دهند و به تابلو فرش زیبایی و شکوه بیش تری ببخشند. از جمله ویژگی‌ های برجسته تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه و خانه و برکه می‌ توان به زیبایی ظاهری، دوام، مقاومت در برابر لکه و آلودگی، نگهداری آسان و مقاومت در برابر سایش اشاره کرد.

همچنین، قاب MDF ضد ضربه که در تولید این استفاده شده است، می‌ تواند به محافظت از فرش در برابر خطرات روزمره کمک کند. در تولید این نوع قاب‌ ها از موادی مانند چوب مصنوعی مقاوم استفاده می‌ کنند. ضربه‌ های کوچکی که ممکن است در طول زمان برای تابلو فرش رخ دهد، با استفاده از قاب ضد ضربه جلوگیری می‌ شوند و در نتیجه میزان خرابی و آسیب به فرش به حداقل می‌ رسد. تابلو فرش ماشینی با الیاف پلی استر در فضا های داخلی همچنین می‌ تواند جذابیت و شکوه طبیعت را به داخل منزل، دفتر کار یا هر فضای دیگری بیاورد.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...