تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 73

کد 2287

از {{model.count}}
1,470,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه و برکه با قاب چوبی بسیار شیک و الهام گرفته از طبیعت است و احساسی از آرامش و زیبایی را به فضای داخلی شما منتقل می‌ کند. رنگ های عمده ی استفاده شده در این تابلو فرش سبز می باشند. ابعاد این تابلو فرش 120 در 90 سانتی متر است.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 73 با طرحی منحصر به فرد و بافت متراکم، یک قطعه هنری زیباست که می‌ تواند جلوه‌ ای خاص به دکوراسیون داخلی فضا های مختلف ببخشد. این تابلو از فرش های ماشینی با کیفیت بالا ساخته شده است و دارای 1200 شانه می باشد که تضمین کننده یک بافت متراکم و استحکام بالا برای استفاده طولانی مدت است. طرح منظره خانه و برکه در این تابلو فرش به صورت جزئیات دقیق و واقع‌ گرایانه نمایش داده شده است.

این طرح شامل خانه‌ ای با معماری زیبا، درختان، گل‌ ها و یک برکه آب است که به فضای داخلی شما جذابیت و صفات طبیعت را به ارمغان می‌ آورد. همچنین، طرح منحصر به فرد این تابلو، آن را از سایر تابلو های موجود در بازار متمایز می کند. قاب چوبی این تابلو فرش، به طرح و رنگ تابلو اضافه شده و باعث می‌ شود که ظاهر کلی آن شیک و زیبا باشد. قاب چوبی می‌ تواند با استفاده از چوب با کیفیت و طراحی دقیق، جلوه‌ ای اضافی به تابلو بدهد و آن را محافظت کند.

تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه منظره طرح خانه و برکه با طرحی منحصر به فرد و بافت متراکم، یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک قطعه هنری زیبا و کیفیتی برای تزئین فضا های خود هستند. با قرار دادن این تابلو در فضا های مختلف مانند اتاق نشیمن، سالن پذیرایی یا حتی اتاق خواب، می توانید به شکلی متفاوت و شیک، دکوراسیون داخلی خود را تکمیل کنید.

طول
120 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...