تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 76

کد 2315

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه و برکه از نخ پلی استر با کیفیت بالا تهیه شده است. این نخ ها دارای سطح نرم و لطیفی هستند که باعث ایجاد حس نرمی و لطافت می شود. با نصب این تابلو در فضا های داخلی مانند نشیمن، سالن پذیرایی یا اتاق خواب، می‌ توانید از زیبایی و جذابیت طرح کلبه ها لذت ببرید و به فضا حسی دلنشین و آرامش بخش ببخشید.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 76 و تراکم 1200 شانه که بسیار مقاوم است، یک قطعه زیبا و با کیفیت می باشد. ویژگی‌ هایی که از مقاومت بالای این تابلو فرش می‌ گویند، شامل استفاده از الیاف مقاوم، بافت محکم و رنگ‌ های مقاوم می باشد. این تابلو از الیاف مصنوعی مانند پلی استر ساخته شده است. این الیاف به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و لکه‌ ها، می‌ تواند در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت کند. این تابلو فرش ماشینی با بافت محکم و قابل شستشو می‌ تواند مقاومت بیش تری در برابر فشار و استفاده روزمره داشته باشد.

همچنین، این بافت می‌ تواند از ایجاد پرز های زیاد جلوگیری کند. در تولید این تابلو فرش از رنگ‌ های مقاوم در برابر اثرات مخرب نور خورشید استفاده شده است. این ویژگی می‌ تواند باعث افزایش ماندگاری رنگ‌ ها و زیبایی تابلو در طول زمان شود. مواد مقاوم در برابر لکه و رطوبت، اجازه می‌ دهند تا تابلو فرش در برابر نفوذ مایعات و رطوبت محافظت شود و قابلیت تمیز شدن آسانی داشته باشد. طرح منظره خانه و برکه نیز زیبایی و طراوت به این تابلو می‌ بخشد و به دکوراسیون داخلی شما جلوه‌ ای دلپذیر می‌ بخشد. 

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...