تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 79

کد 2360

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه و برکه با استفاده از نخ پلی استر ساخته می‌ شود که به دلیل ویژگی‌ های خاص خود، ضد حساسیت محسوب می‌ شود. این تابلو با استفاده از فناوری‌ های پیشرفته تولید می‌ شود. این محصول یک تابلوی دکوراتیو است که مقاوم در برابر لکه‌ ها و قابل شستشو است. این تابلو فرش با قاب MDF مقاوم، علاوه بر جلب توجه با طراحی زیبا، از نظر مقاومت و پایداری نیز بسیار مناسب می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 79 با قاب MDF مقاوم تولید شده است. MDF یک نوع چوب فشرده است که از الیاف چوبی خرده‌ شده و چسب ساخته می‌ شود. این جنس قاب به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار و خمش، پایداری بالا و قابلیت پذیرش تزیینات سطحی متنوع، بسیار مناسب برای استفاده در تابلو های فرش ماشینی است. قاب MDF معمولاً با استفاده از فناوری برش و حکاکی دقیق تولید می‌ شود. این قاب می‌ تواند به صورت مستطیلی یا مربعی باشد و بر اساس ابعاد و نیاز های شما سفارشی سازی شود. نخ پلی استر یک نوع الیاف مصنوعی است که از پلی استر تولید می‌ شود.

این نخ‌ ها معمولاً از طریق فرآیند ماشینی به هم بافته می‌ شوند تا الگو های مختلف را در تابلو فرش ماشینی ایجاد کنند. نخ پلی استر به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و حساسیت‌ های آلرژیک، بسیار مناسب برای افرادی است که به حساسیت نسبت به الیاف طبیعی مانند پشم و پنبه دارند. این تابلو با استفاده از جنس‌ های با کیفیت بالا ساخته می‌ شود که به راحتی قابل شستشو هستند. بنابراین، در صورت بروز لکه‌ ای روی تابلو، می‌ توان آن را به سادگی پاک کرد. با توجه به ویژگی‌ های فوق، تابلو فرش ماشینی با طرح خانه و برکه گزینه‌ ای مناسب برای دکوراسیون منزل یا هر فضای دلخواه دیگر است که همچنین قابل شستشو و مقاوم در برابر لکه است.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...