تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 84

کد 2509

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح منظره خانه و برکه دارای تراکم بالا و 1200 شانه و قابل شستشو و تمیز کردن با بخارشوی می باشد. این تابلو فرش تولید شده با الیاف مصنوعی پلی استر قابل شستشو، یک انتخاب عالی است که به شما امکان می‌ دهد از زیبایی طرح لذت ببرید و در عین حال به راحتی آن را تمیز نگه دارید.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 84 می‌ تواند در برابر رطوبت مقاومت کند و شما می‌ توانید از زیبایی آن در فضای داخلی خانه یا محل کارتان لذت ببرید. برای حفظ طول عمر و زیبایی تابلو، توصیه می‌ شود در مواقع آب‌ ریزی، سریعاً آب را از روی تابلو پاک کنید و تا حد امکان از قرار گرفتن در معرض رطوبت زیاد و آب‌ ریزی‌ های مکرر جلوگیری کنید. طرح منظره خانه و برکه در این تابلو فرش به صورت زنده و جذاب به نمایش درآمده است. جزئیات دقیق و رنگ‌ بندی زنده این طرح، زیبایی و واقعیت بیش تری به تابلو فرش می‌ بخشد.

با داشتن این تابلو فرش در فضای خانه یا محل کار خود، می‌ توانید از زیبایی و آرامش مناظر طبیعی لذت ببرید. نخ پلی استر که در این تابلو فرش استفاده شده، یک نوع نخ مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر سایش، پوسیدگی و پارگی است. به همین دلیل، این تابلو فرش دارای عمر طولانی بدون پوسیدگی خواهد بود و مدت‌ زمان زیادی را می‌ توانید از این محصول استفاده نمایید. با خرید و قرار دادن این تابلو فرش در فضای منزل یا محل کار خود، محیط را زینت بخشیده و از به همراه داشتن یک قطعه هنری زیبا لذت ببرید. این محصول پر طرفدار را می توانید از فروشگاه فرش و تابلو فرش جهان نما با اطمینان از اصالت کالا خریداری کنید.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...