تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 86

کد 2562

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح منظره خانه و برکه 86 با قاب پی وی سی مقاوم در برابر رطوبت، یک تابلو فرش با طرح زیبا و جذاب است که با استفاده از تکنولوژی ماشینی با کیفیت بالا تولید شده است. این تابلو فرش دارای 1200 شانه است که به آن نرمی و لطافت بیش تری می‌ بخشد. طرح این تابلو فرش منظره‌ ای از یک کلبه و برکه را نمایش می‌ دهد. طرح این تابلو فرش به صورت رنگارنگ و جذاب است، که به دکوراسیون داخلی فضای شما زندگی می بخشد.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 86 دارای طراحی دقیق و رنگ‌ های زنده است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی تولید شده است که باعث می‌ شود طرح و جزئیات آن بسیار دقیق و واضح باشد. قاب PVC این تابلو سبک و مقاوم در برابر رطوبت است. این قاب به عنوان یک پشتیبان قدرتمند برای تابلو عمل می‌ کند. همچنین، قاب PVC نسبت به رطوبت مقاوم است و در صورت قرار گیری در محیط‌ های با رطوبت بالا از تابلو فرش محافظت می کند.

همچنین، وجود قاب PVC به شما امکان می‌ دهد تابلو را به صورت آسان و ایمن در محیط‌ های مختلف نصب کنید. این قاب می‌ تواند تابلو را در مکان‌ هایی نظیر منزل، دفتر کار، گالری هنری و سایر فضا ها زیبا و برجسته کند. وضوح عالی تصویر به این معنی است که تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی و بافندگی دقیق، جزئیات ریز و درشت طرح را با دقت و وضوح بالا بافته است. این ویژگی باعث می‌ شود که تابلو فرش زیبا و واقع‌ گرایانه به نظر برسد و جزئیات طرح به خوبی به چشم بیننده منتقل شوند.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...