تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 87

کد 2590

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح منظره خانه و برکه بازنمایی زیبا و جذابی از یک منظره خانه زیبا و طبیعت اطراف را به تصویر می‌ کشد. علاوه بر طراحی منظره، انتخاب رنگ‌ های سبز جهت استفاده در این تابلو فرش، رنگ‌ بندی آرامش‌ بخشی را به فضای شما می‌ بخشد. تراکم 1200 شانه باعث می‌ شود که تابلو فرش دارای بافتی سفت و محکم باشد و شکوه و زیبایی طرح خانه و برکه را به خوبی به تصویر بکشد.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 87 دارای تراکم بالا و بافت محکم می باشد و با نخ جنس پلی استر بافته شده است. استفاده از جنس پلی استر در تابلو فرش ماشینی، به آن قابلیت مقاومت در برابر لکه، پوسیدگی و پارگی را می‌ بخشد. نخ پلی استر باعث می‌ شود تا تابلو دارای دوام و مقاومت در برابر شرایط نامطلوب باشد. همچنین، نخ پلی استر قابل شستشو است و در صورت بروز لکه یا کثیف شدن، می‌ توانید تابلو را به راحتی تمیز کنید.

رنگ های زنده تابلو، زندگی و احساس انرژی مثبت را به داخل فضا می‌ آورد. از طرح خانه و برکه نیز می‌ توان به عنوان یک انتخاب شیک و الهام‌ بخش برای تزئین داخلی استفاده کرد. قاب PVC همراه با تابلو فرش ماشینی، آن را در برابر ضربات و خراش‌ ها مقاومت بیش تری می‌ بخشد و همچنین آن را در برابر رطوبت و آب محافظت می‌ کند. قاب PVC با طرح خانه ویلایی، به تابلو فرش ماشینی زیبایی و استحکام بیش تری می‌ بخشد و آن را در برابر خطرات خارجی محافظت می‌ کند.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...