تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 88

کد 2606

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح منظره خانه و برکه دارای قابلیت شستشو است و می توانید و به وسیله بخارشوی و یک حوله مرطوب لکه های آن را به راحتی تمیز کنید. این تابلو از نخ جنس پلی استر ساخته شده است که مقاومت خوبی در برابر خوردگی و آسیب های خارجی دارد. همچنین سبک و قابل حمل است، بنابراین می توانید آن را به راحتی از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنید.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 88 با دو ویژگی مقاومت در برابر رطوبت و قابلیت شستشو با مواد شوینده بسیار ملایم، یک انتخاب عالی برای تزئین فضای داخلی منزل یا دفتر کار شما است. از جمله ویژگی های برجسته این تابلو فرش، مقاومت در برابر رطوبت است. این به این معنی است که شما می‌ توانید این فرش را در مناطقی با رطوبت بالا، استفاده کنید بدون اینکه نگران آسیب دیدن و یا پوسیدگی آن باشید. استفاده از قاب PVC ضد رطوبت در تابلو فرش ماشینی، توانایی آن را در مقابل رطوبت و آب بهبود می‌ بخشد.

این ویژگی حائز اهمیت است، زیرا آب و رطوبت می‌توانند طول عمر تابلو فرش را تحت تأثیر قرار دهند. طرح این تابلو فرش منظره زیبایی از کلبه و برکه را به نمایش می‌ گذارد و با جزئیات دقیق و رنگ‌ های زنده‌ ای که استفاده شده است، زیبایی و جذابیت بیش تری به فضای داخلی خانه شما اضافه می‌ کند. با خرید تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه و برکه با قاب ضد حرارت، می‌ توانید از زیبایی و کیفیت این محصول لذت ببرید.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...