تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 89

کد 2635

از {{model.count}}
1,485,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح منظره خانه و برکه، تولید شده با استفاده از الیاف مصنوعی پلی استر قابل شستشو، یک انتخاب عالی برای تزئین فضای داخلی سالن پذیرایی، اتاق کار، مراکز تجاری هتل و ... می باشد. قابلیت شستشوی تابلو با الیاف مصنوعی پلی استر امکان پذیر است، بنابراین در صورت بروز لکه‌ ها یا کثیف شدن، می‌ توانید آن را به سادگی شستشو دهید.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه و برکه 89 با قاب چوبی بسیار شیک و زیبا، یک گزینه عالی برای تزئین داخلی است. این تابلو فرش با طرح خانه و برکه، الهام گرفته از طبیعت است و احساسی از آرامش و زیبایی را به فضای دکوراسیون داخلی شما منتقل می‌ کند. این تابلو از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است و دارای 1200 شانه می باشد که تضمین کننده یک بافت متراکم و استحکام بالا برای استفاده طولانی مدت است. علاوه بر زیبایی ظاهری، این تابلو فرش همچنین دارای خصوصیات عملکردی قابل توجه است.

مقرون به صرفه بودن و قابلیت شستشوی آسان از جمله مزایای این تابلو فرش است. با توجه به مقاومت در برابر لکه‌ و آلودگی، شما می‌ توانید به راحتی هر گونه لکه و کثیفی را با استفاده از محلول شستشوی مناسب برطرف کنید. قاب تابلو فرش نیز از چوب مقاوم تهیه شده است که به تابلو استحکام و ثبات می‌ بخشد. قاب با طراحی زیبا و دقیق، تمامیت و زیبایی تابلو را تکمیل می‌ کند.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...