تابلو فرش ماشینی طرح خانه و رودخانه 14

کد 2016

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه و رودخانه با قاب ضد ضربه که با استفاده از بهترین نوع MDF ساخته شده است که بسیار در مقابل رطوبت، سرما و گرما مقاوم است و هیچ گاه دچار برهم خوردگی رنگ و یا کندگی رنگ نخواهد شد و شکل قاب به خوبی حفظ می شود و مشکلی از این بابت پیش نخواهد آمد. رنگ این قاب رنگ جدید و به روز سفید است که جلوه زیبایی به تابلو فرش می دهد.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه و رودخانه 14 ساخته شده با الیاف پلی استر، دارای مقاومت بالا در برابر سایش، مقاومت در برابر لکه و آلودگی و رنگ پذیری عالی است. الیاف پلی استر یک نوع الیاف مصنوعی هستند که به صورت شیمیایی تولید می‌ شوند. این الیاف دارای ویژگی‌ هایی مانند مقاومت بالا در برابر سایش و فرسایش و همچنین مقاومت در برابر حرارت و آفتاب هستند. به همین دلیل، آن‌ ها عموماً برای استفاده در تولید فرش‌ های ماشینی انتخاب می‌ شوند.

از جمله ویژگی های برجسته این تابلو فرش، مقاومت در برابر رطوبت است و شما می‌ توانید این فرش را در مناطقی با رطوبت بالا استفاده کنید؛ بدون اینکه نگران آسیب دیدن آن باشید. همچنین، این تابلو فرش قابل شستشو با مواد شوینده بسیار ملایم است و می‌ توانید این فرش را به راحتی و بدون نگرانی از آسیب دیدن آن با مواد شوینده ملایم شستشو دهید. این ویژگی بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال تابلو فرشی هستند که قابلیت شستشوی آسان داشته باشد.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...