تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 20

کد 2094

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه کلاسیک طرح دختر و اسب یک گزینه کلاسیک و زیبا است. تعداد شانه‌ ها معمولاً به کیفیت و چگالی فرش اشاره دارد. شانه‌ های بیش تر در فرش‌ های ماشینی به معنای چگالی بالا تر و جزئیات دقیق‌ تر در طرح هستند. ابعاد این تابلو فرش 85 در 65 سانتی متر می باشد و قاب آن از جنس پی وی سی مقاوم است.

تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 20 از جمله تزئینات شیک و مدرنی می باشد که می تواند به فضای داخلی شما زیبایی و جذابیت بیش تری ببخشد. با استفاده از این تابلو، شما می توانید اتاقتان را به یک فضای منحصر به فرد و زیبا تبدیل کنید. همچنین، تابلو فرش های ماشینی به دلیل استفاده از مواد مرغوب و فناوری پیشرفته، بسیار مقاوم و با دوام هستند. این نوع فرش معمولاً با استفاده از پلی استر یا آکریلیک ساخته می‌ شود. این مواد باعث می‌ شوند فرش مقاومت بیش تری در برابر حشرات، ضد حساسیت و ضد آب باشد. طرح دختر و اسب نیز زیبا و جذاب است و می‌ تواند به دکوراسیون داخلی منزل شما زیبایی و زندگی جدیدی ببخشد.

تراکم بالا در تابلو فرش های ماشینی به آن ها ظاهری پر جزئیات و بافتی فشرده و زیبا می‌ بخشد. این تراکم بالا باعث می‌ شود تابلو فرش با جزئیات دقیق تر و واقع‌ گرایانه‌ تری ساخته شود و منظره دختر و اسب به شکل واضح و زیبا نمایش داده شود. تابلو فرش ماشینی با طرح دختر و اسب نیز قابل شستشو است. به عنوان یک محصول ماشینی، این نوع فرش‌ ها معمولاً دارای خاصیت قابل شستشو و تمیز کردن آسان هستند. با استفاده از روش‌ های مناسب شستشو، می‌ توانید آن را تمیز و درخشان نگه دارید. خرید اینترنتی این محصول پر طرفدار از سایت فروشگاه آنلاین فرش و تابلو فرش جهان نما ممکن می باشد.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...