تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 22

کد 2246

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح دختر و اسب با استفاده از نخ پلی استر بافته شده است. این تابلو فرش‌ دارای بافتی متراکم و باکیفیت می باشد که باعث می‌ شود تابلویی زیبا و تمیز ایجاد شود. این فرش‌ دارای تعداد زیادی شانه (1200 شانه) می باشد که ظاهری پرجزئیات و فوق‌ العاده را به طرح می‌ بخشد. ابعاد این تابلو فرش 85 در 65 سانتی متر می باشد. تابلو فرش با استفاده از رنگ های زیبا و متنوع بافته شده است.

تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 22 با استفاده از ماشین‌ های خاصی بافته می‌ شود که قالب و طرح مورد نظر را اجرا می‌ کنند. همچنین از ریسه‌ های نخی با کیفیت برای ایجاد بافت استفاده می‌ شود. قاب PVC ضد رطوبت در این تابلو فرش استفاده شده است. این قابلیت باعث می‌ شود تابلو فرش در برابر رطوبت و آب مقاومت داشته باشد و از آسیب به طرح و بافت فرش جلوگیری کند. همچنین، این قابلیت به شستشوی آسان تابلو فرش کمک می‌ کند و از آسیب به رنگ‌ ها و بافت فرش در هنگام شستشو جلوگیری می‌ کند.

طرح دختر و اسب صحنه‌ ای جذاب و به زیبایی طبیعت، انسان و حیوانات اشاره داشته باشد. منظره‌ هایی اینگونه با جزئیات رنگارنگ و زیبا قادر به ایجاد حس و هیجان در بین مخاطبان می‌ باشند. این شکل منظره می‌ تواند تنوع، روابط بین انسان و حیوانات، آرامش و ماجراجویی را به تصویر بکشد. بنابراین، تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با طرح منظره دختر و اسب، با قاب PVC ضد رطوبت و قابل شستشو ارائه می‌ شود. این تابلو فرش زیبا و عملی است و می‌ توانید با آرامش و راحتی از آن استفاده کنید.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...