تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 32

کد 2290

از {{model.count}}
1,470,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح دختر و اسب یک پیشنهاد بسیار مناسب برای افرادی است که به حیوانات و طبیعت علاقه دارند. طرح دختر و اسب در این تابلو فرش احساسی از طبیعت و زیبایی را به تزئین داخلی شما می بخشد. این تابلو فرش با جزئیات ریز و دقیق و با استفاده از رنگ های متنوع و زیبا بافته شده است.

تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 32 با استفاده از نخ پلی استر ساخته شده است که یک جنس مقاوم و با دوام است. نخ پلی استر از جنس مصنوعی است و به تابلو فرش ظاهری زیبا و شفاف می بخشد. این تابلو فرش با طرح منظره، فضای داخلی را به شکلی زنده و دلچسب تزئین می کند و با قاب چوبی با کیفیت بالا، ظاهری شیک و متناسب دارد. قاب چوبی که با این تابلو فرش همراه است، با دقت ساخته شده و از چوب مرغوب ساخته شده است. این قاب دارای یک پوشش محافظ برای حفاظت از تابلو فرش است و با طراحی زیبا و استحکام بالا، تابلو فرش را به شکلی زیبا و متناسب نشان می دهد.

این تابلو فرش با بافته شدن با تکنولوژی ماشینی با کیفیت بالا، جزئیات دقیقی از طرح دختر و اسب را نشان می دهد. بافت دقیق این تابلو فرش، طرح را زنده و واقعی به نظر می رساند و به شما امکان می دهد حس حضور در میان حیوانات و طبیعت را تجربه کنید. با توجه به علاقه شما به حیوانات و طبیعت، این تابلو فرش می تواند به شما احساس آرامش و رضایت را القا کند. با نصب این تابلو فرش در فضای داخلی خانه یا محل کار شما، می توانید یک محیط دلنشین و آرام را ایجاد کنید و به حیوانات و طبیعت احترام بگذارید.

طول
120 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...