تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 38

کد 2313

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه فرانسوی کلاسیک طرح دختر و اسب یک انتخاب بسیار زیبا و شیک برای تزئین فضا های کلاسیک و لوکس است. این تابلو فرش با جزئیات دقیق و طراحی بافتی منحصر به فرد، جلوه‌ ای شگفت‌ انگیز به فضا می‌ بخشد. این تابلو دارای 1200 شانه است که باعث ایجاد بافتی نرم و مقاوم می‌ شود. طرح دختر و اسب به صورت کلاسیک و جذاب در این تابلو به‌کار رفته است.

تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 38 از نخ پلی استر قابل شستشو ساخته شده است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی با کیفیت بالا تولید شده و دارای 1200 شانه است که به آن نرمی و لطافت بیش تری می‌ بخشد. طرح دختر و اسب در این تابلو فرش ماشینی، زیبایی و زندگی را به فضا می‌ بخشد. با استفاده از جزئیات دقیق و طراحی بافتی استثنایی، این تابلو می‌ تواند به عنوان یک قطعه هنری برجسته در فضا به نمایش درآید و با جلوه ویژه‌ ای زیبا و شیک به آن ببخشد. قاب PVC این تابلو از جنس پلاستیک مقاوم در برابر آب است که باعث می‌ شود تابلو در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم باشد و به‌ راحتی قابل شستشو و تمیز کاری باشد.

به طور کلی، تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه و طرح دختر و اسب کلاسیک فرانسوی، با جزئیات دقیق و طراحی بافتی منحصر به فرد، یک انتخاب بسیار زیبا و شیک برای تزئین فضا های کلاسیک و لوکس است. این تابلو با جلوه‌ ای شگفت‌ انگیز و زیبا به فضا شخصیتی ویژه می‌ بخشد. اگر به دنبال تابلو فرش ماشینی با طرح دختر و اسب، با تراکم بالا و قیمت مناسب هستید، می توانید به صورت حضوری و آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی و حضوری تابلو فرش جهان فرش اقدام نمایید.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...