تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 39

کد 2319

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه فرانسوی کلاسیک طرح دختر و اسب یک اکسسوری مناسب برای دکوراسیون داخلی است. با طرح کلاسیک فرانسوی، این تابلو فرش ماشینی به فضا زیبایی و شیکی می‌ بخشد و با جزئیات دقیق و طرح زیبا، به عنوان یک قطعه هنری در فضا شناخته می‌ شود و از قیمت مناسب تری نسبت به تابلو فرش های دستبافت برخوردار است.

تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 39 از نخ پلی استر بسیار مقاوم ساخته شده است. این نخ ها با کیفیت بالا و مقاوم در برابر سایش و فشار هستند، بنابراین تابلو فرش به مدت طولانی قابل استفاده خواهد بود. قاب تابلو فرش از PVC ساخته شده است که به رنگ بژ می باشد. این قاب باعث محکم شدن تابلو فرش و جلوگیری از خم شدن و تغییر شکل آن می‌ شود. همچنین، قاب PVC به عنوان یک حفاظت در برابر آب، گرد و غبار و خط و خش های روزمره عمل می‌ کند. طرح دختر و اسب روی تابلو فرش با جزئیات دقیق و رنگ های زنده اجرا شده است.

این طرح جذاب و منحصر به فرد، مناسب برای دکوراسیون داخلی و علاقه مندان به اسب سواری است. علاوه بر طرح و زیبایی، تابلو فرش ماشینی با قابلیت نصب آسان نیز عرضه می‌ شود. این به این معنی است که شما می‌ توانید به راحتی این تابلو را در هر نقطه از فضا نصب کنید. این ویژگی به شما امکان می‌ دهد تا به راحتی تابلو را جابجا کنید و دکوراسیون داخلی خود را تغییر دهید. تابلو فرش ماشینی با طرح دختر و اسب، علاوه بر زیبایی و استحکام، نیز به راحتی قابل شستشو است. بنابراین، می‌ توانید همیشه تابلو فرش خود را تمیز و درخشان نگه دارید.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...