تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 41

کد 2322

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه کلاسیک طرح دختر و اسب دارای ویژگی‌ های ضد رطوبت و قابل شستشو است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی بافته شده است و دارای 1200 شانه محکم و با کیفیت بالا می‌ باشد. این تابلو از الیاف مصنوعی با کیفیت بالا تهیه شده است و دارای ظاهری زیبا و ماندگاری بالا است. ابعاد این تابلو فرش 85 در 65 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 41 یک گزینه عالی برای تزئین داخلی فضا ها است. طرح کلاسیک دختر و اسب این تابلو فرش ماشینی، به فضا زیبایی و شکوه می‌ بخشد. جزئیات دقیق و زیبای طرح، باعث می‌ شود تا این تابلو به عنوان یک قطعه هنری در داخلی فضا شناخته شود. ضد رطوبت بودن این تابلو فرش، به معنای عدم جذب رطوبت و حفظ خشک بودن سطح آن است. این خصوصیت باعث مقاومت در برابر لکه‌ های ناشی از رطوبت، نمک، قهوه، چای و سایر مایعات مختلف می‌ شود. قابل شستشو بودن تابلو فرش، به معنای راحتی در نظافت و تمیز کردن آن است.

شما می‌ توانید با استفاده از مواد شوینده مناسب و روش‌ های صحیح، این تابلو فرش را به راحتی تمیز کنید و آن را در حالت اولیه خود باز گردانید. الیاف ضد حساسیت در این تابلو ها از جنسی مانند پلی استر استفاده می‌ شوند. پلی استر یک الیاف مصنوعی است که به خوبی خواص ضد حساسیت و ضد آلرژی را داراست. این الیاف ضد آب و مقاوم در برابر لکه‌ ها هستند و از ایجاد محیط مناسب برای رشد باکتری‌ ها و آلرژن‌ ها جلوگیری می‌ کنند. بنابراین، اگر شما یا افرادی که در اطراف شما زندگی می‌ کنند، حساسیت دارید، تابلو های فرش ماشینی با الیاف ضد حساسیت می‌ توانند گزینه‌ مناسبی برای شما باشند.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...