تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 45

کد 2338

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه کلاسیک طرح دختر و اسب دارای قاب PVC مقاوم می باشد و گزینه بسیار مناسبی برای تزیین دکوراسیون داخلی است. طرح دختر و اسب از جمله طرح‌ های زیبا و جذاب است که می‌ تواند از زیبایی و شگفتی به فضای داخلی منزل اضافه کند. قاب PVC مقاوم در این تابلو به آن مقاومت در برابر ضربه و خراش‌ ها را می‌ بخشد. ابعاد این تابلو فرش 85 در 65 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 45 با جزئیات و رنگ‌ های زنده، یک انتخاب بسیار زیبا و جذاب برای تزئین دیوار ها است. این نوع تابلو ها با استفاده از فناوری فرش ماشینی تولید می‌ شوند که امکان ایجاد طرح‌ های پیچیده و دقیق را فراهم می‌ کند. تابلو فرش ماشینی با طرح دختر و اسب، جزئیات زیبا و واقع‌ گرایانه‌ ای را به تصویر می‌کشد. طرح‌ هایی که دارای جزئیات زیاد و رنگ‌ های زنده می باشد، به تصویر کشیدن زندگی و پویایی را بسیار جذاب و شگفت‌ انگیز می‌ کند. طرح این تابلو شامل یک دختر جوان و یک اسب قدرتمند است. اسب نماد قدرت و آزادی است و با حضور در تصویر این تابلو فرش زیبایی و شگفتی را به فضای مورد نظر القا می کند.

این تابلو فرش ماشینی 1200 شانه و با تراکم بالا می باشد. تعداد شانه‌ های 1200 در تابلو فرش ماشینی به معنی وجود تعداد بالایی از رشته‌ های فرش در هر اینچ مربع است. این تعداد بالا از شانه‌ ها باعث می‌ شود تابلو فرش ماشینی به طرز چشمگیری نرم و لطیف باشد و حسی از کیفیت و برجستگی را القا کند. این تابلو مناسب برای دکوراسیون داخلی خانه، اتاق کودکان، اتاق نشیمن، اتاق خواب و حتی دفاتر کار است. با قرار دادن این تابلو در فضای مورد نظر، می‌ توانید به آن زندگی و روحیه جدیدی ببخشید و فضا را زیبا تر و دلپذیر تر کنید.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...