تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 47

کد 2358

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه مدرن و کلاسیک طرح دختر و اسب با استفاده از نخ پلی استر قابل شستشو ساخته شده است. این نوع تابلو فرش، به دلیل استفاده از نخ پلی استر، مقاوم در برابر لکه‌ ها و آسیب‌ های روزمره می‌ باشد و می‌ توان آن را به راحتی شست و شو کرد. در بافت و تهیه این تابلو فرش از رنگ های زیبا و متنوعی استفاده شده است و جلوه ی زیبایی به تابلو فرش داده است.

تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 47 با وضوح بالا و تراکم بالا تولید شده است. برای دستیابی به وضوح بالا، از تکنولوژی های پیشرفته تولید تابلو فرش استفاده می شود که قادر به باز تولید جزئیات ریز در تصویر هستند. همچنین، تراکم بالا به معنای تعداد گره های موجود در هر اینچ مربع از فرش است و برای دستیابی به تراکم بالا، از فرش های با تعداد گره های بیش تر (1200 شانه) در هر اینچ مربع استفاده می شود. طرح این تابلو فرش نمایانگر تصویر یک دختر سوار بر اسب است که جزئیات زیبایی را به تصویر می‌ کشد. طرح و رنگ‌ های زنده و جذاب این تابلو فضای زندگی شما را زینت خواهد داد و باعث حس خوشایند و صمیمانه در محیط خانه یا دفتر کار خواهد شد.

 این تابلو فرش به دلیل استفاده از نخ پلی استر، مقاوم در برابر فشار و سایش می‌ باشد و می‌ توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید؛ علاوه بر این، تابلو فرش ماشینی با نخ پلی استر قابل شستشو، بسیار نرم و لطیف می باشد. برای حفظ مقاومت فرش در برابر شرایط آب و هوایی، تمیز کردن منظم و صحیح ضروری است. برای این منظور، از روش‌ های تمیز کردن مناسب برای فرش استفاده کنید و در صورت لزوم از خدمات تمیز کردن حرفه‌ ای استفاده کنید.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...