تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 50

کد 2367

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه فرانسوی طرح دختر و اسب که دارای طول عمر بالا و قیمت مناسب می باشد، گزینه‌ بسیار مناسبی برای تزیین دکوراسیون داخلی است. این تابلو با جزئیات دقیق و طرح زیبا، به فضای داخلی شما جذابیت و زیبایی می‌ بخشد. این تابلو فرش ماشینی دارای طول عمر بالا می باشد و می‌تواند برای سال‌ ها در وضعیت خوب قرار داشته باشد. در همین حال، قیمت آن نیز نسبت به تابلو های دستبافت بازتاب قیمت مناسب‌ تری دارد.

تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 50 با تراکم 1200 شانه، یک گزینه عالی برای دکوراسیون داخلی است که زیبایی و طراحی شگفت‌ انگیزی را به فضای شما می‌ آورد. این تابلو شامل تصویری از یک دختر کنار اسب قرار گرفته است که با جزئیات دقیق و رنگ‌ های زیبا نشان داده شده‌ اند. در این طرح، دختر به طور طبیعی و زیبا در کنار اسب قرار گرفته است. اسب به صورت واقع بینانه با جزئیات دقیق و هنرمندانه بافته شده است. از رنگ های متنوع و متناسب با تصویر استفاده شده است تا طرح بیشتر برجسته شود و مورد توجه قرار گیرد.

طرح دختر و اسب به عنوان یک طرح کلاسیک و محبوب در صنعت فرش بافی شناخته می شود. تعداد 1200 شانه نشان دهنده تعداد نخ هایی است که در هر اینچ مربع از تابلو وجود دارد. این تعداد شانه نشانگر کیفیت تابلو فرش است و باعث می شود تابلو فرش با جزئیات دقیق باشد. این تابلو فرش با نخ پلی استر بافته شده است که ضد لکه و مقاوم در برابر فرسایش می باشد. این ویژگی ها باعث می شود تابلو مقاوم در برابر لکه ها و آسیب های روزمره باشد.

این محصول با ابعاد 90 در 70 سانتی متر، بیشترین تطبیق را با فضای داخلی شما دارد. استفاده از تکنولوژی ماشینی در بافت این طرح، قابلیت ایجاد جزئیات دقیق و اصالت طرح را به ما می دهد. همچنین، این روش باعث کاهش زمان تولید و هزینه های مربوط به آن می شود. در نتیجه، تابلو فرش ماشینی با طرح دختر و اسب یک گزینه عالی برای افرادی است که دنبال تابلو فرش با طرح زیبا و کیفیت بالا هستند.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...