تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 52

کد 2381

از {{model.count}}
707,850 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه کلاسیک طرح دختر و اسب شامل تصویری از یک دختر در کنار یک اسب است که باعث ایجاد یک حس زیبا و زنده در فضا می‌ شود. این نوع طرح‌ ها اغلب با جزئیات دقیق و طراحی هنری ترسیم می‌ شوند و می‌ توانند به دکوراسیون داخلی فضا زیبایی و شکوه بیش تری ببخشند. ابعاد این تابلو فرش 90 در 70 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 52 با نخ از جنس پلی استر بافته می‌ شود. پلی استر یکی از مواد محبوب برای تولید تابلو فرش ماشینی است، زیرا این ماده خاصیت ضد حساسیت، ضد آلرژی و ضد آب دارد. به همین دلیل، افرادی که به حساسیت پوستی یا آلرژی دارند، می‌توانند از این نوع تابلو فرش استفاده کنند. طرح دختر و اسب باعث ایجاد حسی از انسجام و هماهنگی بین دو موجود زنده می‌ شود و فضا را بازتابی از طبیعت و زندگی پر انرژی می‌ کند.

تابلو فرش ماشینی با طرح دختر و اسب نیز قابل شستشو است. به عنوان یک محصول ماشینی، این نوع تابلو فرش‌ ها معمولاً دارای خاصیت قابل شستشو و تمیز کردن آسان هستند. با استفاده از روش‌ های مناسب شستشو، می‌ توانید آن را تمیز و درخشان نگه دارید. درباره نصب آسان تابلو فرش ماشینی نیز باید گفت که این نوع تابلو فرش‌ ها معمولاً دارای سطح پشتی صاف و یکپارچه هستند.

این ویژگی باعث می‌ شود تا نصب آن‌ ها بسیار آسان تر از تابلو فرش‌ های دستبافت باشد. همچنین، مهم است به نکاتی مانند اندازه و ابعاد فرش، توصیه‌ های تولید کننده یا فروشنده درباره نحوه نصب و شستشو، و سایر جزئیات فنی دقت کنید. این اطلاعات می‌ توانند به شما در خرید و نصب بهتر تابلو فرش ماشینی با طرح دختر و اسب کمک کنند.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
MDF و PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...