تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 56

کد 2456

از {{model.count}}
1,197,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح دختر و اسب دارای بافت متراکم و قابلیت شستشو می باشد. این تابلو فرش به همراه قاب PVC می باشد. قاب PVC بسیار زیبا و سبک تر نسبت به انواع دیگر قاب می باشد به همین سبب قابلیت نصب و حمل آسان را داراست. یکی از الیاف رایج تولید تابلو فرش ماشینی نخ اکریلیک است که از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. آنچه واضح است این نوع تابلو فرش ها قیمت بسیار مناسب تری نسبت به انواع تابلو فرش دستباف دارند.

تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 56 یکی از جذاب ترین اکسسوری های منزل می باشد که گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای محسوب می شود. با استفاده از انواع تابلو فرش‌های ماشینی در طرح‌ ها، رنگ‌ ها و ابعاد مختلف، می‌ توانید در دکوراسیون خانه خود تغییری جذاب و منحصر به فرد ایجاد کنید. در تابلو فرش ماشینی، طرح‌ ها و نقشه بافت به صورت کامپیوتری، با دستگاه‌ های ماشینی و با دقتی بسیار زیاد بافته می‌ شود.

به همین دلیل سرعت بافت به‌ شدت افزایش پیدا می‌کند و قیمت تابلو فرش ماشینی را کاهش می‌ دهد. بنابراین همه افراد با سطوح درآمدی مختلف می‌ توانند از این تابلو ها به‌عنوان یک اکسسوری جذاب و تزئینی در خانه استفاده کنند. در بافت این نوع تابلو فرش، از الیاف مصنوعی استفاده می‌ شود و بیش ترین متریال کاربردی، آکریلیک و مواد پلی استر است. همچنین در برخی موارد از ابریشم مصنوعی استفاده می‌ شود تا درخشش بافت بیش تر شده و جلوه آن افزایش پیدا کند.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
فرش قابل شستشو
قاب رنگ ثابت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...