تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 57

کد 2458

از {{model.count}}
1,197,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح دختر و اسب گزینه بسیار مناسبی برای تزئینات منازل و محیط‌ های تجاری می باشد. تابلو فرش های ماشینی به نسبت تابلو های دیگر دوام بیش تری دارند، قابل شستشو هستند و در هر طرح و نقشی هم تولید می‌ شوند. ابعاد این تابلو فرش 90 در 70 شانتی متر است و بسیار سبک با قابلیت نصب آسان می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 57 از الیاف مصنوعی پلی استر ساخته شده است. این تابلو فرش دارای قابلیت مقاومت در برابر لکه ها است و قابلیت شستشوی آسان دارد. الیاف پلی استر بسیار مقاوم در برابر لکه ها هستند و به راحتی قابل شستشو هستند. این تابلو فرش 1200 شانه می باشد و دارای بافت متراکم است. هر چقدر تراکم و شانه تابلو فرش بالا تر باشد، بالطبع کیفیت و ظرافت آن نیز بالا تر خواهد بود. این تابلو فرش با نخ پلی استر و اکرلیک بافته شده است. این الیاف بسیار لطیف می باشند و در عین حال از مقاومت بسیار بالایی در برابر خطراتی مانند رطوبت، حرارت، نور آفتاب و... برخوردار می باشند.

منافع استفاده از مواد با کیفیت در تابلو فرش ماشینی شامل دوام بالا، مقاومت در برابر پوسیدگی و خراشیدگی، رنگ‌ پذیری عالی، نگهداری شکل و ساختار و عمر طولانی مدت است. با استفاده از مواد با کیفیت در تابلو فرش ماشینی، می‌ توانید از طراحی زیبا و دقیق طرح دختر و اسب لذت ببرید و در عین حال از محصولی با دوام بهره‌ برداری کنید. اصولی که در تولید تابلو فرش ماشینی با مواد با کیفیت رعایت می‌ شود شامل معیار هایی مانند استحکام فیزیکی، مقاومت در برابر شکستگی و سایش، رنگ پذیری، مقاومت در برابر لکه و آلودگی و همچنین توانایی تحمل استفاده روزمره است. تمام این ویژگی‌ ها باعث شده است که تابلو فرش ماشینی پر طرفدار در داخل و خارج از کشور باشد.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
فرش مقاوم در برابر لکه
قاب قابل گرد گیری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...