تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 59

کد 2471

از {{model.count}}
1,197,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح دختر و اسب دارای قاب PVC و پایدار در برابر شرایط آب و هوایی است. این تابلو دارای 1200 شانه فرانسوی بافته شده است که باعث ایجاد بافتی نرم و مقاوم می‌ شود. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی بسیار دقیق و حرفه‌ ای تولید شده است. این تکنولوژی به شما امکان می‌ دهد تا از طرح و جزئیات دقیق در تابلو لذت ببرید و همچنین از دوام و استحکام بالای آن برخوردار شوید.

تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 59 دارای 1200 شانه و تراکم بالا است، یک انتخاب عالی برای تزئین داخلی است. تعداد شانه‌ ها در یک تابلوی فرش ماشینی نشان دهنده تعداد رشته‌ های نخ در هر اینچ مربع است، بنابراین تعداد بالای شانه‌ ها به معنی تراکم بیش تر و جزئیات دقیق‌ تر در طرح است. این تابلو با استفاده از الیاف مصنوعی با تراکم بالا تولید شده است که باعث می شود طرح ها بسیار واضح و شفاف باشند. همچنین، تابلو ها دارای چارچوب PVC مقاوم در برابر ضربه ها و خراش ها هستند که آن ها را مقاومت بیش تری در برابر آسیب ها می دهد.

طرح کلاسیک دختر و اسب در تابلو فرش ماشینی شامل تصویری از یک دختر و اسب با جزئیات زیبا و طرحی با سبک کلاسیک می باشد. این طرح می‌ تواند به فضا حسی از زیبایی و ظرافت را القا کند و جلوه‌ ای شیک و با سلیقه به فضای داخلی منتقل کند. قاب PVC دارای ویژگی‌ هایی مانند مقاومت در برابر آب و رطوبت، مقاومت در برابر سایش و ضربه، و دوام بالا است. این قاب‌ ها معمولاً به طور صحیح در دور لبه‌ های تابلو نصب می‌ شوند و به فرش ماشینی کمک می‌ کنند تا در برابر شرایط آب و هوایی متغیر مقاومت داشته باشد.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
دوام طولانی
مقاوم در برابر سایش و پوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...