تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 60

کد 2484

از {{model.count}}
1,197,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح دختر و اسب بافته شده با تکنولوژی ماشینی و دارای جزییات دقیق، یک قطعه هنری زیبا و با کیفیت است که می‌ تواند به دکوراسیون داخلی فضای شما جلوه و زیبایی بیش تری ببخشد. این تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه، بافتی سفت و محکم دارد که با استفاده از تکنولوژی ماشینی تولید شده است. طرح منظره سبد گل به شکل زیبا و جزئیات دقیقی در تابلو فرش نشان داده می‌ شود.

تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 60 با قاب پی وی سی ضد رطوبت و مقاوم در برابر ضربه، یک تابلوی زیبا و کاربردی برای تزئین دکوراسیون داخلی خانه شماست. این تابلو با استفاده از فناوری مدرن ماشین های فرش بافی ساخته شده است و دارای 1200 شانه است که به آن نرمی و لطافت بسیار می‌ بخشد. این تابلو دارای 1200 شانه است که با استفاده از الیاف مصنوعی پلی استر ساخته شده است. این الیاف با کیفیت بالا و مقاومت در برابر سایش و رنگ پذیری بالا تضمین می‌ کند که تابلو به مدت طولانی ماندگار خواهد بود.

این تابلو قابل شستشو است، بنابراین در صورت لزوم می‌ توانید آن را با استفاده از محلول شوینده مناسب و آب به راحتی تمیز کنید. این تابلو با استفاده از رنگ های زیبا و زنده تولید می شود و می تواند به طور ایده آل برای تزئین دیوار های خانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و یا هر فضای دیگری باشد. این تابلو همچنین می تواند به عنوان یک هدیه منحصر به فرد برای عزیزان شما باشد.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد ضربه
بافت متراکم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...