تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 67

کد 2652

از {{model.count}}
1,485,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح دختر و اسب بافته شده با بهترین نخ جنس پلی استر و با قاب ضد ضربه، یک تابلو فرش بسیار زیبا و با کیفیت است. این ترکیب بین جزئیات دقیق طرح، استفاده از بهترین نخ پلی استر و قاب چوبی ضد ضربه، تضمین می‌ کند که تابلو فرش شما جذابیت بصری، دوام و محافظت مناسب را به شما ارائه دهد.

تابلو فرش ماشینی طرح دختر و اسب 67 با طراحی منحصر به فرد و بسیار با کیفیت، یک انتخاب عالی برای تزیین و تحول فضای مورد نظر شما است. استفاده از الیاف و مواد با کیفیت بسیار تأثیر قابل توجهی در جزئیات و دقت تابلو فرش دارد. با انتخاب الیاف با کیفیت، می‌ توانید از طرح دختر و اسب و جزییات دقیق آن لذت ببرید و در عین حال از محصولی با دوام و مقاومت بالا بهره‌ مند شوید. استفاده از الیاف و مواد با کیفیت بالا در تولید این تابلو فرش ماشینی، تضمین می‌ کند که جزئیات طرح به شکل دقیق و واقع‌ گرایانه ایجاد می‌ شود.

الیاف با کیفیت بالا مانند پلی استر و اکرلیک می‌ توانند جزئیات پیچیده را به خوبی نشان دهند و به فرش اصالت و جذابیت بیش تری ببخشند. همچنین، این تابلو فرش قابل شستشو با مواد شوینده بسیار ملایم است. به این معنی که می‌ توانید این فرش را به راحتی و بدون نگرانی از آسیب دیدن آن با مواد شوینده ملایم شستشو دهید. این ویژگی بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال تابلو فرشی هستند که قابلیت شستشوی آسان داشته باشد.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...