تابلو فرش ماشینی طرح دریاچه 14

کد 2134

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح دریاچه با بافت متراکم و جزئیات بسیار ریز و دقیق می‌ تواند برای ارائه جلوه هنری و استفاده در فضا های داخلی متنوعی مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب، سالن و... بسیار مناسب باشد. این نوع تابلو فرش‌ ها عموماً به عنوان یک عنصر دکوراتیو برجسته طراحی می‌ شوند. این تابلو فرش با جزئیات بسیار ریز و دقیقی بافته شده و ابعاد آن 115 در 65 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح دریاچه 14 با قاب PVC مقاوم در برابر ضربه و حرارت، یک تابلوی زیبا و کاربردی است که می‌ توانید در داخل خانه، دفتر کار یا هر مکان دلخواه دیگر قرار دهید. این تابلو با استفاده از فناوری مدرن ماشین‌ آلات تولید شده و دارای 1200 شانه است که به آن نرمی و پایداری بالایی می‌ بخشد. این تابلو فرش طرح منظره دریاچه را به زیبایی به تصویر می‌ کشد و باعث آرامش و صلح داخل فضای اطراف خود می‌ شود. قاب PVC این تابلو نسبت به ضربات و حرارت مقاوم است، بنابراین شما نگران خط و خش یا تغیر رنگ تابلو نخواهید بود.

الیاف پلی استر، مقاوم در برابر سایش، پوسیدگی، و لکه‌ ها هستند و به همین دلیل تابلو فرش ماشینی با این نوع الیاف، ضد آب بوده و به آسانی تمیز می شود، که به طور کلی نگهداری آن را آسان می‌ کند. بنابراین، تابلو فرش ماشینی شما، علاوه بر مقاومت در برابر سایش و پوسیدگی، برخورداری از دوام طولانی و قابلیت تمیز کردن آسان خواهد داشت. البته، همچنین مهم است که به منظور حفظ و نگهداری درست فرش، راهنمایی‌ های اصولی را دنبال کنید. جهان فرش تولید کننده انواع تابلو فرش های دستبافت و ماشینی با کیفیت عالی می باشد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...