تابلو فرش ماشینی طرح دو کلبه 11

کد 2113

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح دو کلبه بافته شده با بهترین و با کیفیت ترین مواد و الیاف، یک انتخاب عالی برای تزئین دکوراسیون خانه شماست. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی مدرن ماشین های فرش بافی، با دقت بالا و جزئیات زیبا تولید شده است و از قیمت مناسب تری نسبت به تابلو فرش های دستبافت برخوردار هستند.

تابلو فرش ماشینی طرح دو کلبه 11 بسیار مقاوم در برابر شستشو و آلودگی هاست. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی مدرن ماشینی با کیفیت بالایی تولید شده است و دارای سطحی بسیار محکم و مقاوم در برابر سایش است. تابلو فرش ماشینی با طرح منظره دو کلبه، نقوش و رنگ های زیبا و زنده ای ارایه می دهد که به دکوراسیون داخلی فضای شما زندگی می بخشد. همچنین این تابلو فرش با طراحی و رنگ های طبیعی خود، محیطی آرام و دلنشین را به فضای شما منتقل می کند. مواد و الیاف استفاده شده در این تابلو فرش نسبت به سایر محصولات بازار، بسیار با کیفیت و مقاوم هستند.

الياف (پلاستيك) كاملاً قابل حمل و قابل استفاده مجدد هستند و در برابر لکه ها و آلودگی ها مقاومت دارند. علاوه بر این، تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح دو کلبه بافته شده با بهترین و با کیفیت ترین الیاف، نسبت به سایر تابلو فرش ها، دارای عمر طولانی تری است. از آنجا که تابلو فرش ماشینی مقاوم در برابر شستشو و آلودگی هاست، شما می توانید با استفاده از محلول شوینده مناسب و دستگاه شستشوی فرش، به راحتی آن را تمیز و درخشان نگه دارید. همچنین بدون نگرانی از نفوذ آب و رطوبت، می توانید این تابلو فرش را در محیط های پر تردد قرار دهید.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...