تابلو فرش ماشینی طرح دو کلبه 12

کد 2532

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح منظره دو کلبه زیبایی و آرامش را به فضای خانه شما می بخشد. همچنین، استفاده از رنگ های زنده و جذاب در این تابلو فرش، زندگی و رنگ بخشیدن به همه نقاط اتاق را تضمین می کند. این تابلو فرش می‌ تواند در دکوراسیون داخلی فضا های مختلف مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب، سالن و غیره نقش بسزایی ایفا کند.

تابلو فرش ماشینی طرح دو کلبه 12 با ویژگی های مقاومت در برابر رطوبت، بدون پارگی و سایش، ایده آل برای استفاده در محیط های با رطوبت بالا است. بافتی با کیفیت بالا در تابلو فرش، نشان دهنده استفاده از مواد با کیفیت و تکنیک‌ های پیشرفته ساخت است. این باعث می‌ شود که تابلو فرش شما دارای بافت دقیق و با جزئیات ریز باشد و صحنه دو کلبه به خوبی و به صورت واقعی تر نمایش داده شود.

قاب PVC به رنگ قهوه ای در این تابلو فرش، زیبایی طرح را تکمیل می‌ کند و در عین حفاظت از تابلو فرش، با جذابیت خاص خود جلوه می‌ دهد. قاب PVC به عنوان یک قاب مقاوم و محکم در برابر ضربه و خراشیدگی، مانع از آسیب به تابلو فرش می‌ شود و در برابر عوامل خارجی مانند رطوبت نیز مقاومت خوبی دارد. با استفاده از این تابلو فرش ماشینی، می‌ توانید فضای خانه یا محل کار خود را به صورت سریع و آسان تزئین کنید. همچنین، با قابلیت مقاومت در برابر رطوبت، شما می‌ توانید از این تابلو در مناطقی با شرایط آب و هوایی خاص استفاده کنید.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...