تابلو فرش ماشینی طرح روستا 100

کد 2658

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح منظره روستا دارای دوام و مقاومت بالاست و با قاب پی وی سی محکم و مقاوم در برابر شکستن ارائه می شود. این تابلو قابل شستشو و تمیز کردن است و با دقت بالا و کیفیت عالی تولید شده است. این محصول ایده آل برای تزئین و زینت دادن به فضا های مختلف از جمله اتاق نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب و ... می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح روستا 100 با تراکم 1200 شانه با الیاف پلی استر و اکرلیک با قابلیت تمیز کردن با بخارشویی، یک پیشنهاد عالی برای تزئین دکوراسیون داخلی است. این تابلو فرش با تعداد بالای شانه‌ ها، ایجاد حس نرمی و راحتی را در لمس به همراه دارد و الیاف پلی استر و اکرلیک به آن کیفیت و مقاومت بالایی را می‌ بخشند. تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه به دلیل تعداد بالای شانه ها، دارای ضخامت بیش تری است و به همین دلیل است که بافتی نرم و لطیف دارد. طرح روستا نیز به تابلو زندگی می بخشد و بافت زیبا و جذابی را به تابلو می بخشد.

مهم ترین ویژگی این تابلو فرش، قاب PVC ضد رطوبت است که آن را در برابر آب و رطوبت حفظ می‌ کند. این ویژگی باعث می‌ شود تا تابلو فرش برای استفاده در محیط‌ هایی که قابلیت شستشو و تمیزی آسان مهم است، مناسب باشد. تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه و طرح منظره روستا با بافت متراکم و جزئیات بسیار دقیق، یک انتخاب عالی برای تزیین فضا های داخلی شما است. این تابلو فرش با تمرکز بر جزئیات دقیق و پردازش باکیفیت در طرح، تمام زیبایی و شکوه را به شما بر می‌ گرداند.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...