تابلو فرش ماشینی طرح روستا 72

کد 1920

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح روستا یکی از بهترین انتخاب هاییست که می توانید برای زیباسازی و دیزاین دکوراسیون منزل خود ( سالن پذیرایی و اتاق نشیمن)، محل کار خود، مکان های سنتی و دیگر مکان های مورد نظر خود استفاده کنید. در این تابلو فرش از رنگ های زیبا و متنوعی ساخته شده است که جلوه ی زیبایی به تابلو فرش داده است. رنگ قاب این تابلو فرش رنگ سفید است.

قاب این تابلو فرش ماشینی از بهترین نوع MDF ساخته شده است که از بهترین و مقاوم ترین MDF ها در مقابل گرما و سرما و رطوبت بوده و هیچگاه دچار برهم خوردگی رنگ و یا کندگی رنگ قاب نخواهد شد و قابل گردگیری است. فرش این تابلو فرش نیز از نخ پلی استر ساخته شده است که در صورت لزوم می توانید به راحتی آن را با کمک دستمال (بدون استفاده از مواد شوینده) و یا دستگاه بخار شوی شستشو داده و تمیزش کنید. به دلیل تولید این تابلو فرش توسط ماشین آلات از قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری نسبت به فرش های دستبافت برخوردار است. برای سفارش و تهیه این تابلو فرش زیبا و پرنگاره می توانید به سایت جهان فرش مراجعه نمایید. 

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...