تابلو فرش ماشینی طرح روستا 76

کد 2061

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح روستا و قاب PVC می‌ تواند یک گزینه عالی برای تزئین فضای داخلی شما باشد. تابلو فرش ماشینی با طرح منظره روستا به شما امکان می‌ دهد تا زیبایی خیره کننده و احساس طبیعت را به فضای داخلی خانه بیاورید. این تابلو همچنین انتخاب عالی برای افرادی می باشد که به دنبال دکوراسیونی ساده و طبیعی هستند.

تابلو فرش ماشینی طرح روستا 76 به شما امکان می‌ دهد که به زیبایی و دلنشینی دنیای روستا فرو روید. این طرح شامل مناظر طبیعی بکر، زندگی سنتی روستایی، خانه‌ های سنتی، درختان و باغ‌ ها است. طرح منظره روستا به شما احساس آرامش و استراحت می‌ دهد و به فضای داخلی شما حس طبیعت و ارتباط با زندگی ساده و آرام روستا را القا می‌ کند. قاب PVC نیز یک گزینه مناسب برای قاب‌ های تابلو ها است. PVC با داشتن خصوصیات مقاومت در برابر ضربه و خط و خش، دوام مناسب را برای تابلو فراهم می‌ کند.

قاب PVC همچنین به آسانی قابل شستشو است و می‌ توان آن را به راحتی تمیز کرد. جنس نخ پلی استر که در ساخت تابلو فرش ماشینی با طرح روستا به کار رفته است، از جمله جنس‌ های پر مصرف و پر کاربرد در صنعت فرشبافی است. این جنس نخ به دلیل داشتن خواصی مانند مقاومت بالا در برابر سایش، ضد آب بودن، قابلیت شستشو و تمیز کردن آسان، مقرون به صرفه بودن و ...، در ساخت انواع فرش‌ های دستباف و ماشینی به کار می‌ رود.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...