تابلو فرش ماشینی طرح روستا 77

کد 2074

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح روستا یکی از محبوب‌ ترین و پر طرفدار ترین تابلو فرش هایی است که در بازار های فرش موجود است. این تابلو ها با استفاده از دستگاه‌ های خودکار و مدرن تولید می‌ شوند و به دلیل طرح‌ های زیبا و جذاب، بسیار مورد علاقه قرار گرفته‌ اند. تابلو فرش ماشینی با طرح روستا، یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال چیدمان دکوراسیون خانه‌ شان با الهام از مناظر زیبای روستایی هستند.

تابلو فرش ماشینی طرح روستا 77 با استفاده از تکنولوژی ماشینی ساخته شده و در طرح‌ های مختلفی از جمله طرح روستا، طرح گل، طرح چهار فصل و ... در دسترس است. جنس نخ پلی استر که در ساخت تابلو فرش ماشینی با طرح روستا به کار رفته است، از جمله جنس‌ های پر مصرف و پر کاربرد در صنعت فرش‌ بافی است. این جنس نخ به دلیل داشتن خواصی مانند مقاومت بالا در برابر سایش، ضد آب بودن، قابلیت شستشو و تمیز کردن آسان، مقرون به صرفه بودن و ...، در ساخت انواع فرش‌ های دستباف و ماشینی به کار می‌ رود.

طرح روستا، یکی از طرح‌ های محبوب در تابلو های فرش ماشینی است که از نقش و نگار های مرتبط با زندگی روستایی الهام گرفته شده است. این طرح از جمله طرح‌ هایی است که باعث شناخت راحت تابلو های فرش ماشینی توسط مردم شده است. قاب PVC که به صورت یک قاب پلاستیکی است، به عنوان یک محافظ برای فرش استفاده می شود. این قاب باعث می شود فرش کم تر گرد و غبار بگیرد و در برابر خراش و آسیب های دیگر مقاومت بیش تری داشته باشد. جهان فرش، تولید کننده و فروشنده انواع فرش و تابلو فرش های دستبافت و ماشینی می باشد.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...