تابلو فرش ماشینی طرح روستا 78

کد 2111

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح روستا یکی از محبوب‌ ترین و پر طرفدار ترین تابلو فرش هایی است که در بازار های فرش موجود است. این تابلو ها با استفاده از دستگاه‌ های خودکار و مدرن تولید می‌ شوند و به دلیل طرح‌ های زیبا و جذاب، بسیار مورد علاقه قرار گرفته‌ اند. در بافت این تابلو فرش از رنگ ها و طرح های زیبا و پر نقش و نگار استفاده شده است و می تواند جلوه بخش مکان های مورد نظر شما باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح روستا 78 با جنس نخ پلی استر، یکی از محبوب‌ ترین و پر طرفدار ترین تابلو فرش‌ هایی است که در بازار های داخلی و خارجی به فروش می‌ رسد. این نوع تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی ساخته شده و در طرح‌ های مختلفی از جمله طرح روستا، طرح گل، طرح چهار فصل و ... در دسترس است. جنس نخ پلی استر که در ساخت تابلو فرش ماشینی با طرح روستا به کار رفته است، از جمله جنس‌ های پر مصرف و پر کاربرد در صنعت فرش‌ بافی است. این جنس نخ به دلیل داشتن خواصی مانند مقاومت بالا در برابر سایش، ضد آب بودن، قابلیت شستشو و تمیز کردن آسان، مقرون به صرفه بودن و ...، در ساخت انواع فرش‌ های دستباف و ماشینی به کار می‌ رود.

طرح منظره روستا نیز یکی از طرح های زیبا و طبیعی است که با ترکیب رنگ های مختلف، زیبایی و صفا را به فرش می بخشد. با توجه به قیمت مناسب و طرح های متنوع، این تابلو فرش ها بسیار محبوب هستند. مواد اولیه استفاده شده در تولید تابلو فرش ماشینی با قاب PVC عبارتند از نخ پلی استر با کیفیت بالا و قاب PVC با کیفیت عالی است. قاب PVC، جهت حفظ شکل تابلو و افزایش عمر مفید آن، از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته می‌ شود.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...