تابلو فرش ماشینی طرح روستا 84

کد 2432

از {{model.count}}
1,470,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح روستا با قاب PVC، یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای تزیین فضای خود در نظر بگیرید. این تابلو فرش ماشینی، به راحتی قابل حمل است و می توانید آن را در هر جایی که می خواهید استفاده کنید. طرح منظره روستا یکی از طرح های زیبا و طبیعی است که با ترکیب رنگ های مختلف، زیبایی و صفا را را به فرش می بخشد.

تابلو فرش ماشینی طرح روستا 84 در ابعاد 115 در 85 سانتی متر تولید شده است. مواد اولیه استفاده شده در تولید تابلو فرش ماشینی عبارتند از نخ پلی استر با کیفیت بالا و قاب PVC با کیفیت عالی است. قاب پی وی سی، جهت حفظ شکل تابلو و افزایش عمر مفید آن، از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته می شود. قابل ذکر است که این تابلو فرش قابل شستشو می باشد و در برابر نور آفتاب و حرارت مقاومت دارد.

همچنین با توجه به طرح های متنوع، می توان به راحتی تابلویی را با طرح دلخواه خود سفارش داد و از آن به عنوان یکی از موارد تزیینی دیواری استفاده کرد. این نوع تابلو فرش ماشینی، می تواند به عنوان یک دکوراسیون زیبا و جذاب در فضای داخلی منزل، دفتر کار یا هر جای دیگری که می خواهید استفاده کنید. همچنین، با داشتن قاب PVC، می توانید این نوع تابلو فرش ماشینی را با راحتی بیشتری حمل و نصب کنید. این تابلو فرش ماشینی در تولیدی تابلو فرش جهان موجود و قابل خرید می باشد.

طول
115 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...