تابلو فرش ماشینی طرح روستا 85

کد 2442

از {{model.count}}
1,470,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح روستا یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین تابلو فرش های ماشینی است. این تابلو فرش با استفاده از دستگاه های خودکار و مدرن تولید می شود به دلیل طرح زیبا و جذاب خود بسیار مورد علاقه قرار گرفته است. این تابلو فرش دارای طول 120 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر می باشد. این تابلو فرش برای افرادی که عاشق طبیعت هستند و رنگ سبز و آبی به آن ها آرامش می دهد، بسیار انتخاب مناسبی می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح روستا 85 تصویری از یک روستا با منظره ای زیبا، خانه های سنتی، درختان و باغچه ها می باشد. این تابلو همچنین شامل الگو های سنتی و قدیمی ایرانی است که به صورت هندسی در آن قرار داده شده است. تابلو فرش ماشینی طرح منظره روستا، علاوه بر زیبایی و جذاب بودن، دارای کاربرد های مختلف نظیر قرار دادن در دکوراسیون منزل، اتاق های کار و حتی محل کار می باشد. همچنین این تابلو به عنوان هدیه بسیار مناسبی نیز شناخته می شود.

جنس نخ استفاده شده در بافت این تابلو فرش پلی استر می باشد که از جمله جنس های پر مصرف و پر کاربرد در صنعت فرش بافی می باشد. این جنس نخ به دلیل داشتن خواصی مانند مقاومت بالا در فرسایش، ضد آب بودن، قابلیت شستشو و تمیز کردن آسان، مقرون به صرفه بودن، در بافت انواع فرش های ماشینی و دستبافت به کار می رود. با توجه به اینکه تابلو فرش ماشینی با طرح روستا با نخ پلی استر بافته شده است، باید به این نکته توجه کرد که در صورت مراقبت و نگهداری صحیح، می تواند به مدت طولانی قابل استفاده باشد و همچنین مقاومت بالایی در برابر سایش و شستشو دارد.

انتخاب تابلو فرش ماشینی با طرح روستا با جنس نخ پلی استر، به عنوان یک گزینه مناسب برای تزیین دکوراسیون منازل و فضا های تجاری، بسیار پر طرفدار است. قاب این تابلو فرش از جنس بهترین چوب و به رنگ قهوه ای می باشد که جلوه زیبایی به این تابلو فرش بخشیده است. شما می توانید این محصول پر طرفدار را از فروشگاه حضوری تابلو فرش جهان خریداری نمایید.

طول
120 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...