تابلو فرش ماشینی طرح روستا 87

کد 2455

از {{model.count}}
1,197,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش 1200 شانه طرح منظره روستا دارای خصوصیات منحصر بفرد می باشد. این تابلو فرش قابلیت شستشو، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت را داراست. ابعاد این تابلو 90 در 70 سانتی متر می باشد که بسیار مناسب برای استفاده در دکوراسیون داخلی منزل، محل کار، مراکز تجاری، هتل، رستوران و سایر مکان های مورد نظر شما است. همچنین این تابلو فرش گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن به عزیزانتان می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح روستا 87 برای استفاده روی دیوار و تزئین آن به کار می‌ رود. این اثر زیبا می‌ تواند دیوار خانه، شرکت، مغازه، فروشگاه، آموزشگاه و هر جای دیگری را دو چندان زیبا کنند. طبیعتا قاب تابلو فرش باید در مکانی نصب شود که بیش از همه در معرض دید قرار داشته باشد و از این رو سالن اصلی خانه یا اتاق نشیمن بهترین مکان برای میزبانی است.

این تابلو فرش دارای تراکم 1200 شانه است؛ تراکم و شانه معیاری برای اندازه‌ گیری تعداد گره‌ های موجود در فرش هستند، به عبارتی تعداد گره‌ ها در طول و عرض رابطه مستقیمی با تراکم و شانه دارند و هرچه تراکم و شانه بیش تر شود قطعا قیمت فرش نیز بیش تر خواهد شد. تابلو فرش‌ های ماشینی موجود بین 700 تا 1200 شانه دارند که تابلو هایی با 1200 شانه قیمت بسیار بالا تری نسبت به تابلو های 700 شانه دارند. پیش از خرید تابلو فرش برای منزلتان، ابتدا دکوراسیون داخلی منزل را بررسی و مکان نصب تابلو را انتخاب کرده، سپس با مراجعه به فروشگاه و انتخاب طرح دلخواهتان متناسب با فضای انتخابی، اقدام به خرید نمایید.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
فرش قابل شستشو
قاب ضد رطوبت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...