تابلو فرش ماشینی طرح روستا 89

کد 2468

از {{model.count}}
1,197,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح منظره روستا یکی از طرح های زیبا و محبوب در فرش های ماشینی است. این تابلو فرش با استفاده از پلی استر تولید می شود که قابلیت تحمل رطوبت و آب را دارا می باشد. همچنین، این فرش با قابلیت ضد حساسیت و نیمه آتش سوز بودن مورد توجه قرار می گیرد. ابعاد این تابلو فرش 90 در 70 سانتی متر به همراه قاب PVC می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح روستا 89 با قاب PVC یکی از محصولاتی است که می‌ تواند به عنوان تزئینی دیواری در منازل، دفاتر کاری، هتل‌ ها و رستوران‌ ها استفاده شود. این تابلو ها با استفاده از ماشین‌ های فرش‌ بافی به صورت اتوماتیک تولید می‌ شوند و دارای طرح‌ های متنوعی هستند. مواد اولیه استفاده شده در تولید تابلو فرش ماشینی با قاب PVC عبارتند از نخ پلی استر با کیفیت بالا و قاب PVC با کیفیت عالی است.

قاب PVC، جهت حفظ شکل تابلو و افزایش عمر مفید آن، از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته می‌ شود. طرح منظره روستا به شما امکان می‌ دهد که به زیبایی و دلنشینی دنیای روستا فرو روید. این طرح معمولاً شامل مناظر طبیعی بکر، خانه‌ سنتی، درختان و باغ‌ ها است. طراحی منظره روستا به شما احساس آرامش و استراحت می‌ دهد و به فضای داخلی شما حس طبیعت و ارتباط با زندگی ساده و آرام روستا را القا می‌ کند. این تابلو همچنین انتخاب عالی برای آن هایی می باشد که به دنبال دکوراسیونی ساده و طبیعی هستند و می‌ خواهند وارد به دنیای روستا شوند.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
مقاوم در برابر پوسیدگی
قاب قابل گردگیری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...