تابلو فرش ماشینی طرح روستا 93

کد 2505

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح منظره روستا یکی از طرح های زیبا و محبوب در فرش های ماشینی است. این فرش ها با استفاده از الیاف پلی استر تولید می شوند که قابلیت تحمل رطوبت و آب را دارا هستند. همچنین، نخ استفاده شده در تولید این فرش ها با قابلیت ضد حساسیت بودن مورد توجه قرار می گیرند.

تابلو فرش ماشینی طرح روستا 93 با جنس نخ پلی استر، علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و جذاب، دارای کیفیت و ماندگاری بالایی است. این نوع تابلو فرش، به دلیل داشتن طرح‌ های متنوع، از جمله گزینه‌ های مناسبی برای تزئین دکوراسیون داخلی منازل، ادارات و فضا های تجاری است. طرح روستایی در تابلو فرش ماشینی، شامل نقشه‌ ای از یک روستا با مناظر زیبا، خانه‌ های سنتی، درختان و باغچه‌ ها است. این تابلو همچنین شامل الگو های سنتی و قدیمی ایرانی است که به صورت هندسی در آن قرار داده شده است.

تولید تابلو فرش های طرح منظره روستا با بیش ترین تراکم و ظرافت بافت انجام می گیرد تا تولید کنندگان بتوانند به نمایش دقیق جزئیات بپردازند. از همین رو با به کارگیری از تراکم گره فرش 1200 شانه با تراکم 3600 و الیاف بافت نازک و مقاوم اکریلیک به تولید این محصول پرداخته اند. در استفاده از تابلوفرش ماشینی با طرح منظره و طبیعت، بهتر است آن را با دیگر عناصر دکوراسیون فضا هماهنگ کنید. می‌ توانید از  رنگ‌ های مشابه یا تکمیلی در دیگر عناصر دکوراسیون استفاده کنید تا تابلو فرش با بقیه اجزای فضا هماهنگی داشته باشد و یک تناسب زیبا ایجاد شود.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...