تابلو فرش ماشینی طرح روستا 94

کد 2514

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح منظره روستا یکی از محبوب‌ ترین تابلو فرش های ماشینی است که معمولا در دکوراسیون داخلی منازل استفاده می‌ شود. این تابلو به دلیل طرح‌ های زیبا و جذاب و همچنین کیفیت بالا، در بین مردم بسیار پر طرفدار می باشد. در بافت این تابلو فرش از نخ پلی استر استفاده شده است و همراه با قاب PVC ضد ضربه می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح روستا 94 تولید شده با استفاده از جنس نخ پلی استر، یکی از محبوب‌ ترین و پر طرفدار ترین تابلو فرش‌ هایی است که در بازار های داخلی و خارجی به فروش می‌ رسد. این نوع تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی ساخته شده است. جنس نخ پلی استر که در ساخت تابلو فرش ماشینی با طرح روستا به کار رفته است، از جمله جنس‌ های پر مصرف و پر کاربرد در صنعت فرش‌ بافی است.

این جنس نخ به دلیل داشتن خواصی مانند مقاومت بالا در برابر سایش، ضد آب بودن، قابلیت شستشو و تمیز کردن آسان، مقرون به صرفه بودن و ...، در ساخت انواع فرش‌ های دستباف و ماشینی به کار می‌ رود. قاب PVC که به صورت یک قاب پلاستیکی است، به عنوان یک محافظ برای فرش استفاده می شود. این قاب باعث می شود فرش کمتر گرد و غبار بگیرد و در برابر خراش و آسیب های دیگر مقاومت بیش تری داشته باشد. قابل ذکر است که این تابلو فرش قابل شستشو بوده و در برابر نور آفتاب و حرارت مقاومت دارد.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...