تابلو فرش ماشینی طرح روستا 98

کد 2579

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح منظره روستا با دوام طولانی و مقاوم در برابر برهم خوردگی رنگ، ایده آل برای تزئین فضا های داخلی است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی بافته شده است و دارای 1200 شانه است که به آن نرمی و لطافت بیش تری می‌ بخشد. این تابلو همچنین انتخاب عالی برای آن هایی هستند که به دنبال دکوراسیونی ساده و طبیعی هستند و می‌ خواهند با ورود به دنیای روستا از زندگی شهری رها شوند.

تابلو فرش ماشینی طرح روستا 98 یکی از پر فروش‌ ترین و جذاب‌ ترین تابلو فرش های ماشینی است که در بازار موجود است. مواد اولیه استفاده شده در تولید تابلو فرش ماشینی با قاب PVC عبارتند از نخ پلی استر با کیفیت بالا و قاب PVC با کیفیت عالی است. قاب PVC، جهت حفظ شکل تابلو و افزایش عمر مفید آن، از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته می‌ شود.

طرح منظره روستا نیز یکی از طرح های زیبا و طبیعی است که با ترکیب رنگ های مختلف، زیبایی و صفا را به فرش می بخشد. با توجه به قیمت مناسب و طرح های متنوع، این فرش ها بسیار محبوب هستند. این تابلو فرش یکی از محصولاتی است که می‌ تواند به عنوان تزئینی دیواری در منازل، دفاتر کاری، هتل‌ ها و رستوران‌ ها استفاده شود. این تابلو ها با استفاده از ماشین‌ های فرش‌ بافی به صورت اتوماتیک تولید می‌ شوند و دارای طرح‌ های متنوعی هستند.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...