تابلو فرش ماشینی طرح سایه بان عشق 12

کد 2203

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه کلاسیک سایه بان عشق یک اکسسوری کلاسیک است که به راحتی قابل نصب است. این تابلو فرش با طرح کلاسیک و الگوی سایه بان عشق، می‌ تواند جذابیت و زیبایی به فضا های داخلی شما اضافه کند. این تابلو فرش با استفاده از الیاف پلی استر ضد آب و قابل شستشو ساخته شده است. ابعاد این تابلو فرش 115 در 65 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح سایه بان عشق 12 با قابلیت نصب آسان باعث می‌ شود که شما بتوانید به راحتی آن را در فضای دلخواه خود قرار دهید. علاوه بر این، نیازی به نصاب حرفه‌ ای ندارید و می‌ توانید آن را به راحتی خودتان نصب کنید. در طرح "سایه بان عشق"، الگو ها و جزئیات کلاسیک و زیبایی را به تابلو فرش می‌ بخشد. با استفاده از بافت 1200 شانه، طرح بسیار دقیق و جزئیات ظریف در تابلو فرش بازتاب می‌ یابند و به زیبایی طرح کمک می‌ کنند. این ترکیب بافت و طرح به تابلو فرش ماشینی یک ظاهر کلاسیک و زیبا می‌ بخشد.

این تابلو فرش ماشینی از الیاف پلی استر با کیفیت بالا ساخته شده است که ضد آب بوده و قابل شستشو می باشد. تعداد 1200 شانه در هر متر مربع از این فرش، آن را به یک فرش بافت دقیق و لطیف تبدیل کرده است. این تابلو فرش مناسب برای استفاده در منازل، دفاتر و همچنین فضا های عمومی است. با داشتن تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با طرح "سایه بان عشق"، شما می‌ توانید یک اکسسوری کلاسیک و زیبا را به فضای داخلی خود اضافه کنید و همچنین از قابلیت نصب آسان آن لذت ببرید. تولیدی تابلو فرش ماشینی جهان تولید کننده انواع تابلو فرش های ماشینی و دستبافت به همراه ضمانت اصالت کالا و ارسال به تمامی نقاط کشور.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...