تابلو فرش ماشینی طرح سایه بان عشق 13

کد 2522

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح فرانسوی سایه بان عشق بافته شده با استفاده از الیاف مصنوعی پلی استر که باعث می شود فرش ماندگاری و مقاومت بیش تری نسبت به فرش های سنتی داشته باشد. همچنین قاب PVC مقاوم در برابر رطوبت نیز کاربرد دارد که باعث می شود دوام تابلو فرش بالا برود.

تابلو فرش ماشینی طرح سایه بان عشق 13 قاب PVC مقاوم در برابر حرارت، یک انتخاب عالی برای تزئین دکوراسیون خانه شماست. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی مدرن و با استفاده از الیاف با کیفیت بالا ساخته شده است که به آن طول عمر بالا و مقاومت در برابر سایش و پارگی را می‌ بخشد. طرح کلاسیک این تابلو فرش با جزئیات دقیق و رنگ‌ های زنده، جلوه‌ ای لوکس و شیک به فضای داخلی خانه شما می‌ بخشد. همچنین، قاب PVC مقاوم در برابر حرارت نصب شده در اطراف تابلو، آن را در برابر آسیب‌ های گوناگون محافظت می کند.

این تابلو فرش 1200 شانه و دارای تراکم بالا می باشد با داشتن 1200 شانه، تابلو فرش ماشینی بسیار مقاوم است و همچنین دارای قابلیت شستشو آسان است. با توجه به این قابلیت، شما می توانید آن را به راحتی تمیز کنید و از ظاهری تمیز و زیبا برخوردار باشید. به طور کلی، تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح سایه بان عشق با قاب PVC ضد رطوبت و با طول عمر بالا، یک گزینه عالی برای تزئین فضا های داخلی و خارجی است که هم زیبایی و هم کارایی را به همراه دارد.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...