تابلو فرش ماشینی طرح سبد گل 57

کد 1952

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح سبد گل از یکی تابلو فرش هاییست که می توانید در مکان های سنتی، مدرن، منزل (سالن پذیرایی و اتاق نشیمن) ، محل کار و هر مکان مورد نظر شما مورد استفاده قرار دهید. این تابلو فرش با استفاده از رنگ های متنوع و مختلف و با جزئیات زیاد توسط ماشین آلات و دستگاه های روز دنیا بافته و تولید شده است. رنگ قاب این تابلو فرش سفید است و جلوه ی زیبایی به تابلو فرش داده است.

نخ به کار رفته در این تابلو فرش ماشینی پلی استر است و در صورت نیاز به راحتی با کمک دستمال و بخارشوی (بدون استفاده از مواد شوینده) قابل شستشو و تمیز کردن است. قاب این تابلو فرش از بهترین نوع MDF ساخته شده است که در مقابل رطوبت، گرما و سرما از مقاومت بالایی برخوردار است و دچار مشکلاتی از قبیل برهم خوردگی رنگ و یا کندگی رنگ قاب نخواهد شد. همچنین چون این تابلو فرش توسط ماشین آلات ساخته شده اند، از قیمت به صرفه و مناسب تری نسبت به فرش های دستبافت برخوردارند. برای سفارش این تابلو فرش زیبا می توانید به سایت جهان فرش مراجعه نمایید. 

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...