تابلو فرش ماشینی طرح سبد گل 59

کد 2035

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح سبد گل یکی از بهترین انتخاب ها برای آن دسته از افرادی است که عاشق گل و طبیعت هستند. این تابلو فرش توسط دستگاه ها و ماشین آلات روز بافندگی دنیا با جزئیات ریز و دقیق و با استفاده از رنگ های متنوع و زیبا بافته و تولید شده است. رنگ قاب این تابلو فرش سفید می باشد و ابعاد قاب 120 در 70 سانتی متر است.

تابلو فرش ماشینی طرح سبد گل 59 دارای قاب PVC و MDF بسیار سبک و مقاوم در برابر خطرات است. این تابلو با استفاده از تکنولوژی مدرن ماشینی با کیفیت بالا تولید شده است و دارای تراکم 1200 شانه است که به آن نرمی و لطافت بیش تری می‌ بخشد. قاب PVC و MDF این تابلو بسیار سبک و مقاوم در برابر خطرات است. PVC چند منظوره، قابل حمل، قدرت پذیرفتن رنگ عالی، مقرون به صرفه است. این قاب باعث می‌ شود تا تابلو در برابر ضربه، خط و خش و سایر خطرات محافظت شود. استفاده از نخ پلی استر در تابلو فرش ماشینی باعث می‌ شود که آن دارای بافت متراکم باشد.

نخ پلی استر، یکی از مواد اصلی در تولید تابلو فرش ماشینی است و معمولاً برای کیفیت بالایش استفاده می‌ شود. بافت متراکم به معنای وجود تعداد بالایی شانه در بافت فرش است که باعث می‌ شود تابلو فرش با جزئیات دقیق، زیبا و با کیفیت به نمایش در آید. تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با طرح منظره سبد گل، با الیاف ضد رطوبت و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی، علاوه بر جذابیت طرح، دارای دوام و مقاومت بیش تری است. این تابلو فرش مناسب برای استفاده در مناطقی است که ممکن است مستقیماً با آب و رطوبت در تماس باشند.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF و PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...