تابلو فرش ماشینی طرح سبد گل 63

کد 2043

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح سبد گل از یکی تابلو فرش هاییست که می توانید در مکان های سنتی، مدرن، منزل (سالن پذیرایی و اتاق نشیمن) ، محل کار و هر مکان مورد نظر شما مورد استفاده قرار دهید. این تابلو فرش با استفاده از رنگ های متنوع و مختلف و با جزئیات زیاد توسط ماشین آلات و دستگاه های روز دنیا بافته و تولید شده است. رنگ قاب این تابلو فرش طلایی است و جلوه زیبایی به تابلو فرش داده است.

تابلو فرش ماشینی طرح سبد گل 63 بافته شده با الیاف بسیار با کیفیت و با دوام، به عنوان یک جواهر هنری، می‌ تواند در دکوراسیون داخلی شما نقش بسزایی ایفا کند. نخ استفاده شده در ساخت این تابلو فرش، نخ پلی استر مقاوم در برابر حلال هاست. این به معنای آن است که در صورت قرار گیری در معرض حلال های شیمیایی، نخ های فرش دچار خوردگی و پارگی نمی شوند. به علاوه، رنگ های استفاده شده در این تابلو فرش بدون برهم خوردگی هستند. این به معنای آن است که رنگ های تابلو فرش در طول زمان و با استفاده مکرر از تابلو فرش، تغییر رنگ نمی کنند و پایدار می مانند. طرح گلدان گل که در این تابلو استفاده شده است، به عنوان یک منظره طبیعی و زیبا، جذابیت و شادابی به فضای داخلی اتاق یا فضایی که تابلو در آن قرار می‌ گیرد، می‌ بخشد. علاوه بر این، تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با طرح گلدان گل، قابلیت شستشو دارد. شستشوی این تابلو فرش به راحتی امکان‌ پذیر است و می‌ توان آن را با استفاده از روش‌ های معمول شستشوی تابلو فرش (مانند استفاده از شوینده‌ های مناسب و آب) تمیز کرد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...