تابلو فرش ماشینی طرح سبد گل 66

کد 2049

از {{model.count}}
1,034,550 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح سبد گل یکی از تابلو فرش های زیباییست که توسط دستگاه ها و ماشین آلات بافندگی روز دنیا با استفاده از رنگ های زیبا و متنوع، با جزئیات ریز و دقیق بافته و تهیه شده است و به همین دلیل از قیمت بسیار مناسب تر و ارزان تری نسبت به تابلو فرش های دستبافت برخوردار است. ابعاد این تابلو فرش 90 در 70 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح سبد گل 66 با تراکم 1200 شانه با الیاف پلی استر و اکرلیک با قابلیت تمیز کردن و بخارشویی، یک پیشنهاد عالی برای تزئین دکوراسیون داخلی است. این تابلو فرش با تعداد بالای شانه‌ ها، ایجاد حس نرمی و لطافت را هنگام لمس به همراه دارد و الیاف پلی استر و اکرلیک به آن کیفیت و مقاومت بالایی را می‌ بخشند. از مزایای این تابلو فرش می‌ توان به مقاومت بالا در برابر ساییدگی و فرسایش، مقاومت در برابر لکه‌ ها و ضد آب بودن آن اشاره کرد.

همچنین، قابل شستشو با بخارشوی بودن این تابلو فرش، امکان پاک کردن آن را بسیار آسان می‌ کند. قاب چوب ضد رطوبت که در تابلو فرش شما استفاده می‌ شود، می‌ تواند در مقابل نفوذ و آسیب‌ های ناشی از رطوبت محافظت کند. این قاب‌ ها در برابر رطوبت محیطی مقاومت بالایی دارند و می‌ توانند در سطح قابل قبولی از نگهداری و حفاظت از تابلو فرش شما اطمینان حاصل کنند.

تابلو فرش ماشینی با تراکم 1200 شانه و طرح منظره سبد گل، با استفاده از قاب چوب بسیار مقاوم در برابر سرما و گرما بدون شکستگی و تغییر شکل، یک انتخاب عالی برای استفاده در مناطق با تغییرات دمایی قابل توجه است. این تابلو فرش نه تنها جزئیات زیبا و شگفت‌ انگیز طرح سبد گل را به خوبی نشان می‌ دهد، بلکه با قاب مقاوم، دوام و مقاومت بیش تری را به شما ارائه می‌ دهد.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...