تابلو فرش ماشینی طرح سبد گل 67

کد 2051

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی منظره 1200 شانه منظره طرح سبد گل یکی از تابلو فرش هاییست که توسط دستگاه ها و ماشین آلات روز بافندگی دنیا با جزئیات ریز و دقیق و با استفاده از رنگ های متنوع بافته و تولید شده است و از قیمت بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تری نسبت به تابلو فرش های دستبافت برخوردار است. از این تابلو فرش می توانید در مکان های سنتی، مدرن، منزل، محل کار و... استفاده نمایید.

تابلو فرش ماشینی طرح سبد گل 67 یک انتخاب فوق العاده برای افزایش زیبایی فضا های داخلی است. طرح سبد گل با رنگ های جذاب و زنده، زندگی و شادابی را به دیوار ها می آورد. می توانید این تابلو را در اتاق خواب، اتاق نشیمن یا سالن پذیرایی استفاده کنید و باعث ایجاد حسی از طبیعت و آرامش می شود. این تابلو فرش با استفاده از نخ پلی استر ساخته شده است که از جنس مصنوعی بوده و به همین دلیل بسیار مقاوم در برابر سایش و شستشو می باشد.

همچنین، این تابلو فرش دارای خاصیت ضد رطوبت است که به شما اجازه می دهد آن را در مناطق با رطوبت بالا نصب کنید، بدون اینکه نگران خراب شدن آن باشید. تابلو فرش ماشینی با طرح سبد گل، علاوه بر زیبایی و جذابیت خود، دارای خصوصیات منحصر به فرد دیگر نیز است. این تابلو سبک و قابل حمل است، به همین دلیل ممکن است در هر نقطه از منزل یا محل کار قرار داده شود. همچنین، به دلیل استفاده از تکنولوژی ماشینی در تولید آن، دارای کیفیت بالا و مقاومت در برابر سایش و فشار است.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...